Batang Abang Tiri

Diposting oleh Kebre pada 15:53, 11-Nov-14

Nama aku Fadilah tapi orang panggil aku dila aja.Aku ni ada seorang abang tiri kerana bapak aku kawin dengan perempuan lain selepas mak aku meniggal.Nak di pendekkan cerita pada stu hari aku telah di nodai oleh abang tiri aku.

Pada satu malam selepas semua orang dah tidor tapi aku belum tidur sebab nak menyiapkan kerja sekolah yang belum selesai.Malam itu jam dinding pun berdetik dan aku perhatikan ke arah jam dinding tersebut telah menunjukkan pukul satu pagi.Aku rasa mengantuk tapi kerja belum saip dan aku membuat keputusan untuk membuat air kopi di dapur supaya mengantuk itu berkurang sedikit.Bilik aku berhampiran dengan dapur ja.Semasa aku di dapur dan sedang membuat air tiba-tiba ada seseorang memeluk pinggang aku.Aku pun berpaling ke belakan untuk melihat siapakah yang memeluk aku itu.Sekali aku tengok rupanya abang tiri aku.Aku bertanya.

Aku:Kenapa abg peluk dila ni…
Abg:Tak ada apa cuma nak rasa tubuh badan dila yang montok ni ja.
Aku:apa abg ni daah tak betul ka.(nada marah)

Aku menarik tangan nya untuk melepaskan diri dari pelukannya.Abang tiri ku itu masih memeluk dengan kuat sehingga aku tidak dapat menarik tanganya untuk melepaskan diri.Abang tiri ku terus memeluk aku dan membawa aku masuk ke biliknya…

Aku:kenapa ni bang…
Abg:tak da apa…
aku:cakap la apa abg nak ni……….dila takut…
Abg:abang nak main ngan dila bleh…
Aku:kenapa abang tak cakap awal-awal kan senang…dila pun dah lama tak main…

Abang tiri ku suruh aku membuka semua pakaian yang aku pakai sehingga tidak tertutup oleh sehelai benang pun.Abang aku pun telah berbogel dan aku terlihat batangnya nya baru mahu keras…Besar jugak batang abang aku ni…….Abang ku suruh aku mengulum batangnya yang semakin mengeras itu.Aku pun terus mengulum dengan bergitu ghairah…Abang memaut kepala aku dan menarik kepala aku sehingga batangnya tersentak pada anak tekak aku.Pepek aku dah mula berair….Abang mengeluarkan batang nya dari mulut aku dan dia terus meramas tetek aku dengan kuat.Tangannya menyusur turun ke arah pepek aku.Abang terus mengintil biji kelentit aku sampai aku kengiluan.Tergeliat-geliat badan aku di buatnya.Abang memasukkan jarinya ke dalam lubang pepek aku.Aku rasa biasa sebab dah selalu aku main di dalam bilik sorang-sorang aku jolok ja pepek aku ngan jari kalau stim sangat.

Setelah abang mengeluarkan jarinya dari pepek aku di terus menhalakan kepala roketnya ke arah pepek aku dan dia terus menekan untuk memasukkannya ke dalam lubang pepek aku yang dah basah.Abang memulakan langkahnya dengan membuat pergerakan keluar masuk dengan perlahan dan semakin laju…Aku merasakan batangnya memang besar.Aku memang rasa syok la sebab aku dah lama tak romen ngan lelaki ni.Abang semakin laju mencucuk jarumnya ke dalam pepek aku.Sesekali abang menghentak batangnya ke dalam dengan kuat sehingga membuatkan perut aku menjadi senak..Abang membuat pergerakan semakin laju.

Aku:Abang sedab bang aaahhh……..bang laju lagi bang aahhh….ahhh…..aaaahhhhh……..
Abg:Ok sayang.

Abang menjolok pantat aku dengan hebat sekali.Sekarang dia suruh aku menukar posisi sexs kami.Sekarang posisi nya adalah doggy aku pun menonggeng dengan segera.Abang pun memasuk kan batang nya semula ke dalam pepek aku.Abang terus menjolok sengan lebih laju lagi sehingga aku mendengus…Ahhh….abaanng…aahhhh…………memang sedap betul main ngan abang.

Akhirnya aku pun keletihan dan abang pun seudah letih dan pinggangnya dah lenguh kerana melakukan pergerakan menjolok aku dengan laju.Aku memang puas malam tu aku cakap pada abang kali ini main free kalau lain kali nak main lagi kena bayar tau……
Abg:Ok nanti kalau nak main abang bayar berapa yang adik nak janji adik bagi abang puas.

Budak Sekolah Sangap

Diposting oleh Kebre pada 15:52, 11-Nov-14

Nama aku Aliya kirakan aku ni budak Hot la dekat sekolah ramai budak lelaki yang cuba nak ngorat aku tapi aku tak layan sebab aku dah ada pakwa.Aku memang tak suka aktiviti kokuriklum dekat sekolah semuanya bosan.Aku memang selalu ponteng aktiviti kokuriklum dan aku lepak ngan pakwan aku dekat dalam kelas yang berada di block blakan yang dah tak gunaka... [Baca selengkapnya]

Pepek Dara

Diposting oleh Kebre pada 15:51, 11-Nov-14

Kisah pepek si anak dara-Aku ni meyewa dekat rumah makcik salmah.Makci salmah ni ada dua orang anak dara yang comel dan mantap badannya.Batang aku selalu tegang ja bila tengok botot diaorang dah la suka pakai seluar treks ketet. Pada satu hari aku baru ja balik dari kerja Makcik salmah tak ada di rumah sebab dia pergi meniaga di pasar seperti biasa... [Baca selengkapnya]

Pak Su Ku

Diposting oleh Kebre pada 15:49, 11-Nov-14

Peristiwa itu masih meghantui diriku..Aku confuse dan tak tahu kepada siapa aku harus mengadu.  Sejak peristiwa itu aku sering tak dapat tidur dan sakit kepala memikirkan nya..  Ianya berlaku semasa curi sekolah yang lalu. Aku pergi kerumah PakSu ku diKuantan untuk berjumpa sepupuku Atie.  Aku dan Atie adalah sebaya memang kawan baik sejak kecil.Setelah keluargaku berpindah ke Temerloh aku jarang berjumpa Atie. Apabila... [Baca selengkapnya]

Tukang Repair Aircond

Diposting oleh Kebre pada 15:49, 11-Nov-14

Raju dapat melihat bibir burit warna merah ternganga diselaputi cairan berlendir. Kebetulan kaki Tini menghala ke pintu. Raju dapat melihat apam Tini yang bermadu itu dengan jelas sekali. Cairan lendir campuran air nikmat Tini dan air mani Ah Tong mengalir keluar membasahi bibir lembut. Batang butuhnya meronta-ronta ingin bebas dari dalam seluar. Nafsunya membakar bagaikan gunung berapi bila melihat Ah... [Baca selengkapnya]

Vita & Seks Pertamanya

Diposting oleh Kebre pada 05:51, 02-Jun-14

Nama saya Vita. Sebenarnya itu bukan nama asli saya, tetapi nama samaran yang diberikan Arthur dalam kisahnya di Arthur: Snow, Ski & Sex. Saya ingin membagikan juga kisah saya tetapi saya menumpang saja memakai account Arthur di sumbercerita.com. Menurut orang, wajah saya cantik sekali. Mataku yang sayu sering membuat pria tergila-gila padaku. Saya sendiri tidak GR tapi saya merasa pria... [Baca selengkapnya]

Antara Aku, Tante Ratna dan Mbak Susi

Diposting oleh Kebre pada 05:48, 02-Jun-14

Kali ini saya kedatangan Tante saya, Tante Ratna dan temannya yang saya panggil dengan Mbak Susi. Mbak Susi adalah orang sunda asli dengan kulitnya yang putih bersih, tinggi 167 cm dengan berat 50 kg sesuai dengan payudara yang saya perkirakan 34A, pasti membikin orang menoleh pada Mbak Susi. Umur Mbak Susi sekitar 36 tahun, 3 tahun lebih tua dari saya, makanya... [Baca selengkapnya]

Penis Hijau dan Penis Putih

Diposting oleh Kebre pada 05:42, 02-Jun-14

Ketika angin yang dingin itu berhembus, kulit pria yang ditumbuhi oleh bulu-bulu itu pun tampak bersinar dengan terang menggambarkan dengan jelas lekuk-lekuk kejantanannya. Dengan perlahan- lahan tetapi pasti dia mulai menancapkan batang penisnya yang kokoh ke dalam lubang vagina teman tidurnya. Tentu saja wanita itu mengerang dengan halus karena si pria dengan begitu pandainya memasukkan dan mengeluarkan kembali penisnya secara perlahan- lahan dan itu mengundang setitik... [Baca selengkapnya]

Gelombang Hasratku

Diposting oleh Kebre pada 05:39, 02-Jun-14

Di antara sekian ratus email yang masuk ke mail box-ku setiap hari, ada di antaranya yang dikirimkan oleh kaumku sendiri. Lina adalah salah satu dari mereka. Lewat email, Lina yang tinggal di Jakarta bersama suaminya ini menceritakan banyak pengalaman sex yang dilakukannya bersama suaminya. Lina menemukan situs sumbercerita.com sama seperti aku, secara tidak sengaja, kemudian keasyikan membaca cerita di dalamnya. Hanya... [Baca selengkapnya]

Gairah Muda

Diposting oleh Kebre pada 17:27, 07-Jan-13

Aku laki laki, tapi dari kecil aku memiliki tubuh sintal, kulit halus dan bersih, serta bibir merah merekah seperti perempuan. Meskipun aku tidak kebanci bancian. Di antara para wanita, dari kecil aku sudah jauh lebih laku diantara teman teman laki laki ku. Tidak tahu kenapa, tapi gadis gadis disekitarku selalu langsung dekat dan tidak segan bermain, dan bercanda denganku seolah... [Baca selengkapnya]