Penampilan posting dalam arsip Cerita Gay Malaysia

Aku Budakmu

Di posting oleh Kebre pada 03:17 PM, 13-Nov-11

Aku salah seorang 'mahasiswa' yang
belajar dekat sebuah Universiti di
Selangor. Aku nie seorang yang
periang dan senang di dekati. Umur
aku baru 19 tahun dan berasal dari JB.
Aku mula terjebak beler aku dengan
kawan aku , Majid 'ter'buat bender tue
dekat sekolah lamer aku. Aku ni
memang ler tokan vcd kat sekolah
aku. Aku dengan Majid nie kirer atlit yg
paling bejaya kat sekolah aku. Entah
macam maner lepas latihan bola
sepak, Majid ajak aku pergi bilik
tayangan. Aku ni ketua pusat sumber ,
so kunci bilik tu ader pader aku. Aku
pergi dengan Majid dan Majid cakap
dier ader vcd yg ' baik ' utk aku.
Bilik tu gelap sebab kita orang takut
pak guard tau. Majid pun pergi pasang
vcd yg dier bawak. Terkejut aku biler
gambar yg keluar dua budak gay
jepun tengah beromen. Aku tanyer
Majid, kot - kot dier salah bawak vcd.
Majid cakap tak. Majid duduk sebelah
aku. vcd tu terus berputar. Majid ambik
tangan aku dan dier bwk tgn aku ke
bahagian konek dier. Konek Majid dah
menegang. Aku terkejut ngan tindakan
Majid. Tapi Majid cepat-cepat ramas
konek aku. Aku dah mula stim. Tangan
aku pun dah mula berfungsi. Majid
bukak seluar aku dan dier terus
mengusap konek aku. Lamer lepas
tu...., Majid masukkan konek aku
dalam mulut dier.em.... sedap giler.
Selamer nie aku cumer nengok org
mengulum kat vcd blue. Aku pun
bukak baju Majid dan mengusap tetek
dier. Majid mengolom konek aku
sampai aku terpancut. Majid menyedut
air keramata ku dan dier terus menarik
kepala ku ke konek dier. Aku tau yg
dier nak aku kolom konek dier. Aku
pun praktikkan aper yg selalu aku
tengok. sedap oo batang sports men
nie.....
Lamer lepas tue, Majid pusing kan
badan aku. Dier cuber masukkan
konek dier dlm dubur aku. Tapi tak
boleh. Majid sapu air ludah kat konek
dier ngan kat bontot aku. Akhirnyer
pecah ler teruna aku kat Majid.
Mula-mula tue sakit ... tapi lamer-lamer
aku raser seronok.
Sejak hari tu, lepas latihan kita orang
akan buat lagi. tapi sejak aku masuk
Universiti , Majid masuk Politeknik, aku
dah stop.

Aku dan Guruku

Di posting oleh Kebre pada 03:14 PM, 13-Nov-11

Ketika itu aku masih lagi belajar di sebuah sekolah berasrama penuh di ibukota. Di sekolah aku tu, ada seorang guru muda yang menjadi warden. naManya Cikgu Man. Cikgu Man ni baik dengan aku,layaknya macam abang aku saja. masa tu aku masih di tingkatan dua, comel lote, jambu dan cute. Selalunya selepas solat maghrib, lebih kurang pukul 8.30 hingga 10.30,ada prep malam di kelas. kadang- kadang kalau tak ada homework untuk dibuat, aku... [Baca selengkapnya]

Aku dan Ustadku

Di posting oleh Kebre pada 03:09 PM, 13-Nov-11

Semasa bersekolah dahulu,aku memang terkenal dengan kenakalan ku dan sering bergaduh dengan pelajar-pelajar lain. Nak dijadikan cerita....aku telah dimasukkan bawah program kaunseling oleh pihak sekolah dan wajib menyertai skim anak angkat. Kaunselor membenarkan kami memilih bapa atau ibu angkat masing-masing dari kalangan guru-guru sekolah kami.Aku memilih Ustad aku sebab aku rasakan dialah yang paling sesuai sekali menghadapi aku yang banyak karenah ini. tetiba aku rasa ada sesuatu melekat kat bibir aku... ha.. Ustad dah cium mulut aku..aku terkejut gak,tapi terpaksa la... [Baca selengkapnya]

Bicara Buat Teman

Di posting oleh Kebre pada 02:46 PM, 13-Nov-11

Kini, aku masih dalam kesunyian diriku terus memikirkan hal kita berdua. Peristiwa yang kita lalui bersama dahulu masih terbayang-bayang di kotak ingatanku ini. Kisah yang telah aku mulai lama dahulu tapi kali ini kerana pujian dan godaanku itu telah membawa kita sama-sama ke puncak kenikmatan yang bertahan untuk jarak masa yang amat sekejap aku rasa. Aku masih tidak dapat melupakan kenikmatan itu yang sebenarnya aku ingin ulangi lagi kini. Pertama kali aku merasa betapa... [Baca selengkapnya]

Abang Angkat

Di posting oleh Kebre pada 02:41 PM, 13-Nov-11

Aku ni sekadar menyibuk kat ruangan ini tapi harapanku agar ceritaku nanti dapat jadi pengajaran pada lelaki yang akan jadi mangsa gay macam yang pernah terjadi pada ku dulu. Cerita ni berlakua masa aku masih berusia 18 tahun.Walaupun sekarang aku dah pun khawin dan dah berusia 30 tahun tapi kenangan itu tak mungkin dapat aku lupakan. Aku anak kesebelas dari sebelas adik beradik ( bungsu lah tu). aku telah diambil oleh mak sedara ku sebagai anak... [Baca selengkapnya]

Aku dan Dia

Di posting oleh Kebre pada 09:00 AM, 13-Nov-11

Aku ni sebenarnya tak lah ada apa-apa cerita, tapi setakat pengalaman macam engkau orang tu, pernahlah aku alami...dan sebenarnya aku pun bukan dalam golangan ni..oleh sebab dah lalui kira ok juga lah. cerita tu mulanya macam ni...adalah one day tu masa aku melilau kat sebuah kompleks kat lembah klang ni..tiba-tiba aku rasa nak buan air..jadi aku pun carilah publik toilet kat kompleks tu..dah jumpa rasa lega sikit tapi bila dah melangkah...pulamak penuh pula... jadi oleh sebab... [Baca selengkapnya]

Dahaga

Di posting oleh Kebre pada 08:57 AM, 13-Nov-11

Dua malam lepas, ketika musim cuti persekolahan, Izzat datang ke rumahku, lebih kurang pukul 10:00 malam. Ketika itu aku sahaja yang tinggal di rumah. Semua ahli keluargaku pergi ke Thailand untuk bercuti. Izzat memulakan cerita dari satu topik ke satu topik. "Boy, you pernah tengok blue film tak?" "Tak pernah, kenapa? "Bohong, mana boleh you tak pernah tengok," "Betul, kenapa tak percayakan I?" tanyaku "Tak, kalau you nak tengok boleh, kat rumah I." "Rumah you ramai... [Baca selengkapnya]

Pesakitku

Di posting oleh Kebre pada 08:52 AM, 13-Nov-11

Pintu bilik pemeriksaan diketuk. Kedengaran suara lelaki dengan lembut bertanya diluar 'Hulo ada orang ke kat dalam?" "Masuk" kataku dengan ringkas tapi assertive. Seorang jejaka hensem bertubuh average slim masuk ke dalam. Jam masih menunjukkan jam 7:45pagi. Aduh..awal sangat patient ni datang. Aku mengeluh sorang diri. Aku datang awal ni untuk buat kertas kerja sikit. Anyway ku layan jugak. "Duduklah"kataku. "Saya bukan patient Cik tapi kerja kat sebelah tu!" "I c"kataku. "Nak apa kat c ni". "Saja lepak.. n mungkin... [Baca selengkapnya]

Rahasia Tersurat

Di posting oleh Kebre pada 08:38 AM, 13-Nov-11

Pertama kali ketika aku membaca ruangan ini,aku mula rasakan ada sesuatu kenikmatan yang boleh diperolehi.aku segera mencari pasangan untuk kegiatan sex... lama aku mencari tetapi setelah 6 bulan baru aku ketemunya.. mamat ni budak utm jb.aku tengok bodi dia pun dah mengghairahkan..kita pergi ke hostelnya.emm apa lagi.. pada mula aku malu nak mulakan..tapi setelah tangannya merayau-rayau di tempat sulit ku..aku seolah-olah meredakan apa yang akan berlaku... aku... [Baca selengkapnya]

Simpati

Di posting oleh Kebre pada 08:29 AM, 13-Nov-11

Balik dari tempat kerja, aku mendapati dua orang tetamu sedang berbual-bual dengan bapaku. Seorang daripada mereka memang aku kenal, namun siapa pula yang seorang lagi. Aku dijelaskan bahawa remaja yang berumur 19 tahun itu adalah anaknya, Syahrill. Syahrill mengikut bapanya ke rumahku untuk menyelesaikan sesuatu urusan. Bapaku meminta agar aku membenarkan Syahrill menggunakan bilikku selama di sini. Aku membenarkan memandangkan bilik-bilik tidur yang lain digunakan oleh ahli keluargaku yang lain. 1 Jun 1998, malam Lia menghampiriku. Kain sarungnya yang... [Baca selengkapnya]